Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
  • en
  • fr
  • nl
  • Nieuws
  • Folder
  • Podcasts
  • Thema's
  • Hoe werken wij
  • Over ons/jobs
  • Contact
Mobile menu expand icon Menu Sluiten
  • Sprekers
  • Moderators
  • Livestreams
  • Formules
    • Teambuilding
    • Rethinking
    • Wellbeingtraject
    • Service van A tot Z
  • Vraag je offerte aan
  • Nieuws
  • Folder
  • Podcasts
  • Thema's
  • Hoe werken wij
  • Over ons/jobs
  • Contact

Stef Verbeeck

Spreker
Nederlands
Engels
Stef Verbeeck

Kruimelpad

  1. Home
  2. Onze sprekers
  3. Stef Verbeeck
  • Management
  • HR & wellbeing
  • Marketing & communicatie
  • Leiderschap & topmanagers
  • Ondernemen
  • Strategie
  • Bedrijfscultuur
  • Marketing
books by Stef

Wie is Stef Verbeeck?

Stef Verbeeck is partner en merkstrateeg bij Pavlov, een nicheconsultant gespecialiseerd in merkstrategie, merkbeleving en merkidentiteit, met Antwerpen als uitvalsbasis.

Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring als consultant in branding en werkte reeds voor honderden merken, van start-ups tot multinationals en overheden. Stef is de auteur van vier best-selling boeken over (personal) branding en een frequent internationaal keynote speaker over het onderwerp.

In zijn geanimeerde en interactieve stijl loodst hij volle zalen doorheen zijn soms controversiële inzichten inzake merkstrategie, customer experience en marketing – op basis van concrete cijfers, herkenbare cases en expertise die rechtstreeks uit zijn ervaringen met klanten komen.
 

  • Brandhacking: maak uw merk onmisbaar met deze 7 cruciale inzichten

    Marketing & communicatie
    Management

    Veel organisaties beseffen nog te weinig dat hun merk hun meest waardevolle asset is en hoe ze hun merk kunnen laten renderen om klanten aan hen te binden, het juiste talent aan te trekken en hun klantbeleving en marketing efficiënter te maken.

    Gedurende deze sessie leidt merkstrateeg en auteur Stef Verbeeck van Pavlov deelnemers op inspirerende en interactieve wijze langs de zeven cruciale inzichten die uw merk onmisbaar zullen maken. Aan de hand van talloze voorbeelden, cijfers en methodes uit zijn populaire boek Brandhacking toont hij aanwezigen hoe ze meer uit hun merk kunnen halen - zonder te vervallen in trends, typisch jargon of zonder gigantische budgetten uit te geven.

    Net als het boek is deze sessie een pleidooi om merken op te waarderen en de motieven van klanten centraal te zetten. Met de inzichten kunnen deelnemers achteraf meteen aan de slag om hun brand te optimaliseren.
     

  • Personal branding: de sleutel naar een human-to-human business model

    Marketing & communicatie
    Management
    HR & wellbeing

    Een sterk persoonlijk merk helpt professionals, ondernemers, politici en burgers hun waarden zichtbaar te maken voor de buitenwereld en zichzelf als experts in de markt te zetten. Bovendien blijkt een sterk personal brand de sleutel tot het creëren van authentieke menselijke interacties tussen merken en hun klanten.

    Tijdens deze sessie neemt merkstrateeg en auteur Stef Verbeeck deelnemers mee op een queeste, op zoek naar hun eigen merk op basis van hun unieke expertise, vaardigheden en persoonlijkheden. Door gebruik te maken van de beproefde O4-methode ontdekken deelnemers hoe ze voor zichzelf een solide personal brand ontwikkelen en deze kunnen aanwenden als een troef in hun professionele leven. Ze ontdekken hoe ze CEO worden van hun eigen merk en zo meteen ook de fundamenten leggen van oprechte, empathische interacties met anderen bij het uitbouwen van hun carrière of businessmodel.

  • Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

    Management

    Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid, en in een post-pandemische wereld vol uitdagingen moeten merken vechten voor elke klant of aanwerving. Zonder het te merken zijn veel bedrijven zo inwisselbare leveranciers van producten en diensten geworden die compleet vervreemd zijn van hun doelgroepen.

    In deze sessie schetst merkstrateeg Stef Verbeeck vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen. Tegelijk biedt hij de beproefde methodes aan om van merken weer echte lovebrands te maken met behulp van vijf universele deugden - die hij uitvoerig illustreert aan de hand van recente onderzoeken, statistieken, voorbeelden en inzichten.

    Relatie Renaissance is een pleidooi om je merk op basis van emotionele en menselijke interacties terug op te waarderen tot een waardevolle partner in een relatie op lange termijn.
     

Stef Verbeeck
Stef Verbeeck
Stef Verbeeck
Stef Verbeeck
Stef Verbeeck
Stef Verbeeck
Stef Verbeeck
Stef Verbeeck
Stef Verbeeck
Stef Verbeeck
Stef Verbeeck
Stef Verbeeck

Interesse in deze spreker of moderator

Laat het ons weten en dan bezorgen we jou meer details.

Vraag een offerte aan

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte van de nieuwste trends en keynotes. Ontvang tips rond de organisatie van je event en zoveel meer.
Lees meer over onze privacy policy

Over Read My Lips

Zoek je een interessante spreker of vlotte moderator als meerwaarde op je event? Wij luisteren naar je wensen, houden rekening met je budget en bieden je graag extra inspiratie aan. Wij opteren voor een transparante en eerlijke communicatie en regelen alles van A tot Z met de spreker of moderator die je kiest.

Navigatie

  • Homepagina
  • Sprekers
  • Moderatoren
  • Thema’s
  • Vraag je offerte aan
  • Hoe werken wij
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact
  • Cookie declaratie

Contactgegevens

Read My Lips
Mechelsesteenweg 271-11
2018 Antwerpen
België
03 432 98 90
contact@readmylips.be
Drupal website by Dropsolid