Horst Remes
Wie is Horst Remes?
Horst Remes is Managing Partner bij Onestone, een adviesbureau dat bedrijven helpt om bottom line resultaten te verbeteren door efficiënte, klantgerichte dienstverlening en klantbeleving. Horst heeft een achtergrond als internationaal verkoopdirecteur in de telecommunicatie-industrie, maar richt zich als consultant al meer dan twintig jaar uitsluitend op klantgerichte strategie en customer experience (CX).
Hij heeft tal van onderzoeksinitiatieven naar klantgedrag geleid en is een gewaardeerd spreker op corporate en customer experience events. Horst vertelt vooral over zijn eigen, hands-on ervaring met het begeleiden van bedrijven om meer klantgericht te worden. Hij benadert customer centricity op een zeer pragmatische manier, wars van alle wollige concepten.
Wij nodigden Horst Remes uit als één van de keynote speakers op de Volvo Consumer Experience Summit. Met zijn gevatte keynote, sterke drive én confronterende humor inspireerde hij onze retailers en onze medewerkers. Hij gaf hen een voorproefje van hoe een consumer gerichte aanpak hét verschil kan maken.
Elfi Janssens - Managing Director
Volvo Cars
There are many keynotes on the topic of customer centricity, but rarely are they as eye-opening as Horst's on the myths! To the point, entertaining & with a lot of expertise on the subject, he manages to inspire his audience for the topic.
Dominique Feurich - Head of Transformation
Thyssenkrupp (DE)
Door zijn meeslepende verhalen en voortdurende interactie met het publiek, wist Horst van begin tot eind een boeiende en leerrijke keynote te leveren.
Sofie Parys - Sales & Segment Strategy Manager
Proximus