Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
  • en
  • fr
  • nl
  • Nieuws
  • Folder
  • Podcasts
  • Thema's
  • Hoe werken wij
  • Over ons
  • Contact
Mobile menu expand icon Menu Sluiten
  • Sprekers
  • Moderators
  • Livestreams
  • Formules
    • Teambuilding
    • Rethinking
    • Wellbeingtraject
    • Service van A tot Z
  • Vraag je offerte aan
  • Nieuws
  • Folder
  • Podcasts
  • Thema's
  • Hoe werken wij
  • Over ons
  • Contact

Herman Toch

Spreker
Nederlands
Engels
Foto van Herman Toch

Kruimelpad

  1. Home
  2. Onze sprekers
  3. Herman Toch
  • Management
  • HR & wellbeing
  • Leiderschap & topmanagers
  • Ondernemen
  • Strategie
  • MVO (Maatschappelijk verantwoord ondernemen)
  • Bedrijfscultuur
Boeken Herman Toch

Wie is Herman Toch?

Een nieuwe generatie ‘winnaars’ neemt het speelveld over. Het zijn bedrijven, ondernemers en organisaties die schijnbaar moeiteloos talent, aandacht en middelen aantrekken. Wie hen door een klassieke bril bekijkt, kan hen moeilijk plaatsen. Ze vallen niet onder de noemer ‘profit’, want ze zetten in op de maatschappij. Maar ze horen ook niet bij ‘non-profit’, want winst is er wel degelijk belangrijk. De nieuwe winnaars gaan voor maatschappijbouwend ondernemen. Ze combineren better for me + better for the world en spelen hun eigen spel: The Positive Sum Game.

De komst van deze nieuwe spelers heeft de bedrijfseconomische ruimte hertekend tot een continuüm. Tussen en op de grenzen van profit en non-profit heeft zich een nieuwe wereld ontvouwd. Een wereld waar vandaag de meest gegeerde bedrijven, merken en organisaties wonen. Een wereld waar ondernemers, managers en medewerkers meer mens kunnen zijn.

Luister naar Herman Toch in onze podcast Overmorgen. 

  • Next level customer centricity

    Marketing & communicatie
    Management

    Op zoek naar meer relevantie, uniciteit of gunfactor? Omarm de nieuwste fase in customer centricity. De voorbije jaren stonden in het teken van nieuwe technologie en het verbeteren van ‘convenience’ en ‘een frictionless ervaring’. De komende jaren staan in het teken van een ‘customer experience’ (CX) die gecombineerd wordt met een ‘social experience’ (SX) (lees: goed voor de planeet, mensen en dieren). Beter voor mij + beter voor de wereld komt in het hart van de klantbeleving.
    Het is dé manier voor bedrijven en organisaties om extra betekenis te creëren voor hun klanten. Dit blijkt uit de meest recente klantonderzoeken. Mensen zoeken in merken en bedrijven bondgenoten die hen helpen en ondersteunen op weg naar een betere versie van henzelf en het bijdragen aan een betere wereld. Het opent voor bedrijven, merken en organisaties een totaal nieuw speelveld om toegevoegde waarde te creëren en een unieke, relevante plaats in te nemen in het leven van hun klanten.

    In deze keynote geeft Herman inzicht en context aan deze evolutie. Hij reikt ook zeer praktische tools aan voor bedrijven, merken en organisaties om deze nieuwe evolutie in customer centricity te implementeren.

  • De kracht van Purpose: in het hart van het waardemodel

    Management
    HR & wellbeing

    Purpose motiveert mensen vanuit een intrinsieke motivatie. Het geeft zin aan hun (werk)leven. Het doet hen elke dag positiever naar het werk gaan. Ze zijn meer betrokken, creatiever en staan meer open voor allerlei vormen van samenwerken. Kortom, Purpose helpt mensen ‘flourishing’ tijdens hun dagelijks werk.

    Ook voor organisaties en bedrijven is Purpose een enorme kracht. Het geeft richting aan bedrijven en organisaties. Het zorgt ervoor dat het betekenisvolle entiteiten worden die een positief verschil maken zowel in het leven van de eigen werknemers, als in de context van de bredere gemeenschap. Purpose trekt talent, aandacht en middelen aan. Maar Purpose op zich is niet voldoende. Het moet geïntegreerd worden in de businessmodellen, in de waardeketens, en in de dagelijkse werking van een bedrijf of organisatie. En dat is best een pittige uitdaging.

  • The Employee Experience

    HR & wellbeing

    Het aanwerven van talent en het behouden van talent is waarschijnlijk een van de grootste uitdagingen voor hr en voor CEO’s. Zeker richting de jongste generaties.

    Straks vormen de millennials de belangrijkste groep (potentiële) werknemers van een bedrijf of organisaties. En deze groep kijkt toch op een fundamenteel andere manier naar werk en betrokkenheid op het werk. Hierbij staan zingeving en betekenis veel meer centraal. Ze willen een andere soort relatie met hun werkgever. Beter voor mij + beter voor de wereld is voor hen een evidentie en een noodzaak. Anders komen ze gewoon niet (meer) opdagen.

    In deze keynote geeft Herman inzicht en context aan deze evolutie. Hij geeft aan hoe je kan verbinden met millennials en genZ. Herman reikt ook zeer praktische tools aan voor bedrijven, merken en organisaties om deze nieuwe evolutie in werknemersbetrokkenheid en werknemerstevredenheid te implementeren.

Foto van Herman Toch
Foto van Herman Toch
Foto van Herman Toch

Interesse in deze spreker of moderator

Laat het ons weten en dan bezorgen we jou meer details.

Vraag een offerte aan

Blijf op de hoogte!

Blijf op de hoogte van de nieuwste trends en keynotes. Ontvang tips rond de organisatie van je event en zoveel meer.
Lees meer over onze privacy policy

Over Read My Lips

Zoek je een interessante spreker of vlotte moderator als meerwaarde op je event? Wij luisteren naar je wensen, houden rekening met je budget en bieden je graag extra inspiratie aan. Wij opteren voor een transparante en eerlijke communicatie en regelen alles van A tot Z met de spreker of moderator die je kiest.

Navigatie

  • Homepagina
  • Sprekers
  • Moderatoren
  • Thema’s
  • Vraag je offerte aan
  • Hoe werken wij
  • Nieuws
  • Over ons
  • Contact
  • Cookie declaratie

Contactgegevens

Read My Lips
Mechelsesteenweg 271-11
2018 Antwerpen
België
03 432 98 90
contact@readmylips.be
Drupal website by Dropsolid