Bert Van Wassenhove

Wie is Bert Van Wassenhove?
Bert is een digitaal expert in hart en nieren en geboren start-upcoach. Hij noemt zichzelf “Uitgever van Ondernemingen” en als ondernemer, blogger, publicist, spreker en start-upmentor is hij gepassioneerd door de vraag: hoe kan ondernemerschap onze economie verder laten bloeien? Hij is mede-oprichter van THINK with people, een initiatief dat ondernemers vooruit helpt, The CoFoundry, een seed fund voor groeiende ondernemingen, en Heaven Can Wait, een incubator voor creatief talent.
Zijn passie voor innovatie en digitale media leidden hem naar een rijke carrière in de agentschapswereld. Maar ook daarbuiten wordt zijn kennis geapprecieerd, want als gastdocent aan onder andere de EMS Management School inspireert hij een nieuwe generatie bedrijfsleiders. Zijn uitgesproken visie op digitale communicatie resulteert in zijn boek 'Een digitaal marketingplan in 100 dagen'.
Bert is de man die ik altijd heb willen zijn: slim, grappig, charmant en bescheiden. Hij is één van de rocksterren van de Belgische wereld van agentschappen en tegelijkertijd is hij de incarnatie van alles wat niet de cliché agentschapsman is.
Tom De Bruyne
Oprichter SUE Behavioural Design
