OMconference in balans

OMconference

Als een van de toonaangevende boekingskantoren voor sprekers en moderatoren, is Read My Lips opnieuw een trotse partner van OMconference 2024. Ook voor de editie van dit jaar brengen we een zorgvuldig samengestelde line-up van experts naar het podium.

OMconference

Hard en soft marketing in balans

OMconference groeide sinds 2018 uit tot een onmisbaar evenement voor marketeers en beslissers. Het event verzamelt elk jaar zo’n 1000 marketing decision makers voor een dag vol inspiratie, innovatie en netwerkmogelijkheden. De conferentie, die plaatsvindt op 7 oktober 2024 in het Elisabeth Center in Antwerpen, draait dit jaar om de wisselwerking tussen 'Hard en Soft Marketing'. De sprekers behandelen onderwerpen variërend van data-analyse en performance tot branding en emotionele merkbeleving. Het doel is om deelnemers concrete tools te bieden om in de dynamische marketingwereld van vandaag te excelleren.
Verschillende sprekers zullen hun inzichten delen en concrete handvatten bieden waarmee marketingprofessionals meteen aan de slag kunnen.

Read My Lips op het podium

Samen met een 15-tal partners zet marketingbureau OMcollective dit evenement jaarlijks op poten. De keuze van die partners gebeurt niet zomaar. Het zijn stuk voor stuk bedrijven die niet weg te denken zijn uit het dagelijks leven van een marketing decision maker. Kwaliteit staat daarbij voorop.

Met een uitgebreid netwerk van meer dan 250 keynote-sprekers en moderatoren, blijft Read My Lips de standaard zetten in de professionalisering van het sprekersvak. Read My Lips biedt op maat gemaakte oplossingen voor elk type klant, zowel in de commerciële als de non-profitsector. Van events en teambuildings tot livestreams en studiedagen, wij zorgen voor de perfecte match die elk evenement naar een hoger niveau tilt. Geen wonder dat we ook dit jaar opnieuw partner zijn van OMconference. Bekijk onze line-up:

Carolien Van Den Bosch

Als expert in leiderschap en organisatieontwikkeling, staat Carolien Van Den Bosch bekend om haar werk bij Better Minds at Work. Ze deelt haar expertise delen over hoe je een sterke, wendbare leiderschapsstijl kunt ontwikkelen die bedrijven helpt om in een voortdurend veranderende omgeving te gedijen. Carolien legt de nadruk op het ontwikkelen van mentale veerkracht bij leiders en teams.

Leslie Cottenjé

Op het gebied van klantgerichtheid en digitale transformatie is de CEO van Hello Customer, Als Leslie Cottenjé, een toonaangevend figuur. Tijdens OMconference legt Leslie uit hoe bedrijven hun klantfeedback optimaal kunnen gebruiken om klantgerichtheid te vergroten. Door klantbehoeften centraal te stellen, nemen ze een duurzame voorsprong op de concurrentie.

Stijn Ilsen

Stijn Ilsen, oprichter van Andromeda Services, brengt zijn passie voor innovatie en technologie mee. Zijn sessie, Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary, gaat in op hoe bedrijven ambitieuze doelen kunnen stellen en realiseren door gebruik te maken van technologische vooruitgang. Stijn staat bekend om zijn creatieve benadering van problemen en zijn vermogen om buiten de gebaande paden te denken.

Luk Dewulf

Met Luk Dewulf staat er een pionier op het gebied van talentontwikkeling en burn-outpreventie op het podium. Dankzij zijn diepgaande kennis van hoe mensen hun talenten kunnen ontdekken en optimaal benutten, biedt hij praktische handvatten om het beste uit teams te halen. In zijn keynote bespreekt Luk hoe organisaties een cultuur van vertrouwen en groei kunnen creëren, wat leidt tot zowel gelukkige medewerkers als betere bedrijfsresultaten.

Average Rob

Op platforms zoals YouTube en Instagram bouwde Average Rob een grote aanhang op met een humoristische en creatieve benadering. De populaire social media-influencer en entertainer beschikt over een unieke kijk op contentcreatie en merkopbouw. Tijdens zijn presentatie vertelt hij hoe hij zijn merk uitbouwde tot een van de meest herkenbare figuren op sociale media. Ook jouw merk kan leren om met humor en authenticiteit te communiceren met je publiek.

Michael Schack

Michael Schack combineert zijn passie voor muziek met zijn inzicht in technologie om unieke merkervaringen te creëren. De internationaal gerenommeerd drummer en performer is een pionier in de muziekwereld. Hij deelt zijn expertise over hoe merken gebruik kunnen maken van muziek en ritme om emotionele connecties met hun publiek te versterken. Zijn sessie belooft zowel inspirerend als energiek te zijn.

Dado Van Peteghem

Dado Van Peteghem spreekt over hoe bedrijven kunnen floreren in het digitale tijdperk door in te zetten op innovatie en door het benutten van de overvloed aan technologische mogelijkheden. De medeoprichter van Scopernia is een strategisch adviseur op het gebied van digitale transformatie en innovatie. Zijn visie op de toekomst van marketing biedt een frisse kijk op hoe bedrijven relevant kunnen blijven in een snel veranderende wereld.

Ender Scholten

Gossip Guy Ender Scholten specialiseert zich in duurzame marketingstrategieën. Hij richt zich graag op de groeiende noodzaak van duurzaamheid in marketing en hoe dit een positieve impact kan hebben op zowel het merk als de samenleving.

Markeer 7 oktober alvast in je agenda. Read My Lips vind je die dag in het Elisabeth Center, waar de toekomst van marketing vorm krijgt. Jou toch ook?